Scroll to top
Colinda cu noi -5%

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha TT-R110E '18

Promo fara TVA
2275 EUR

TVA inclus
2707 EUR

Neinmatriculabil fara TVA
2395 EUR

TVA inclus
2850 EUR

Oferta in limita stocului disponibil!

Yamaha TT-R110E 2018. Un model de motocicletă pentru copii la început de carieră moto, Yamaha TT-R110E deține toate atuurile necesare unui pilot în devenire pentru a se distra în voie și a depăși obstacolele de pe drum, toate acestea în condiții de confort și siguranță. Motorizarea eficientă de 110cc în 4 timpi și cutia de viteze semiautomată vor oferi o accelerație optimă și un rulaj lin, precum și oportunitatea de a permite pilotului să se concentreze mai mult la traseu și mai puțin la vehicul. Design-ul zvelt și modern inspirat din seria de motociclete competiționale, finisajele cu schema de culoare albastră și caroseria din propilenă ușoară sunt motivele pentru care modelul de față nu doar că oferă o manevrabilitate crescută, dar și un look atractiv. Pachetul este întregit de frânele puternice pe tambur, pneurile off road și suspensiile optimizare pentru stabilitate de top, caracteristici menite să sporească siguranța vehiculului și confortul juniorului pentru ca fiecare plimbare să fie un relaxantă și distractivă.

- motor monocilindric în 4 timpi, 2 supape, SOHC, 110cc
- apărătoare și panouri rezervor din propilenă ușoară și rezistentă
- sistem de frâne pe tambur
- greutate de 72kg
- transmisie finală pe lanț
- pornire doar cu cheie de contact
- cadru din țeavă tubulară de oțel
- răcire cu aer
- cutie de viteze semiautomată în 4 trepte
- anvelope off-road
- rezervor carburant de 3.8L
- suspensie spate cu basculă (monocross), cursă 110 mm
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 115 mm

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 2 valve, SOHC
Putere : 8 CP
Capacitate : 110 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 4 viteze semiautomat
Rezervor : 3.8 l
Racire : cu aer
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric si kickstarter
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : monocross, bascula, cursa 110mm
Frana fata : tambur 95mm
Frana spate : tambur 110mm
Anvelopa fata : 2.50-14 4PR
Anvelopa spate : 3.00-12 4PR
Lungime : 1565 mm
Latime : 680 mm
Inaltime : 920 mm
Greutate : 72 KG
Inaltime sa : 670 mm
Garda la sol : 180 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Cross

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.