Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha TT-R125LWE '18

Neinmatriculabil fara TVA
3353 EUR

TVA inclus
3990 EUR

Yamaha TT-R125LWE 2018 este un model proiectat pentru a satisface nevoia de adrenalină a adolescenților cu un nivel de mediu de experiență în materie de motocross, oferindu-le toate avantajele de care aceștia au nevoie pe traseu. De la design-ul inspirat din modelele câștigătoare din anii trecuți până la motorizarea eficientă 124cc, TT-R125LWE reușește să se afirme atât tehnic cât și vizual în fața oricărei competiții sau obstacol, pentru ca tânărul dumneavoastră campion să aibă parte de o cursă excelentă. Echipat cu suspensii off road optimizate, frână hidraulică pe față și pe tambur pe spate și caroseria din polipropilenă sunt motivele pentru care modelul de față reușește să ofere o manevrabilitate crescută și un un grad sporit de siguranță, permițând astfel tânărului pilot să dețină controlul complet al vehiculului în orice situație. Toate acestea însumează un model excepțional de motocicletă motocross pentru copii, oferind pe lângă un pachet complet și un preț accesibil potrivit oricărui buget.

- motor monocilindru, SOHC, 2 supape, 124cc
- răcire cu aer
- rezervor carburant de 6L
- cadru de tip diamant
- greutate de 90Kg
- frână față pe disc hidraulic, diametru de 220mm
- frână spate pe tambur
- suspensie spate cu basculă (suspensie de legătură), cursă 110mm
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 180 mm
- caroserie de polipropilenă dură, ușoară și rezistentă
- cutie de viteze manuală cu 5 trepte
- pornire electrică
- transmisie finală pe lanț
- roți cu diametru mare

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 2 valve, SOHC
Putere : 15 CP
Capacitate : 124 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 6 l
Racire : cu aer
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : Swing Arm
Frana fata : 1 disc 220mm
Frana spate : 1 tambur
Anvelopa fata : 70/100-19 42M
Anvelopa spate : 90/100-16 52M
Lungime : 1885 mm
Latime : 795 mm
Inaltime : 1085 mm
Greutate : 90 KG
Inaltime sa : 805 mm
Garda la sol : 295 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Cross

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.