Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha YZ250 '18

Neinmatriculabil fara TVA
6807 EUR

TVA inclus
8100 EUR

Yamaha YZ250 2018. O legendă a brandului japonez, YZ250 este un model ce datează de câteva decenii, timp în care s-a afirmat pe diverse trasee și a câștigat o multitudine de competiții, oferind întotdeauna pilotului avantajele de care are nevoie pentru a rămâne în fruntea clasamentului. Modelul de anul acesta nu se lasă mai prejos și vine echipat cu tot ce are nevoie un campion în ascensiunea lui, precum o motorizarea eficientă de 250cc cu carburator Keihin ușor de reglat, o cutie de viteze în 5 trepte ce va asigura un raport constant de putere. Suspensiile optimizate pentru a spori stabilitatea și a reduce șocurile provocate de obstacolele de pe traseu, cadrul ușor din aluminiu proiectat pentru a oferi un control de top și înălțimea șeii de doar 976 mm pentru o poziție de pilotare naturală sunt dotările principale ce vor permite pilotului să lase în urmă atât grijile și problemele cât și competiția.

- motor cu 1 cilindru, în 2 timpi, capacitate 249cc, sistem YPVS
- mecanism de reglare a ambreiajului cu acționare rapidă
- rezervor 8L
- frâne hidraulice cu 1 disc 250 mm față, 245 mm spate
- cadru semi double cradle din aluminiu
- suspensie față cu furcă telescopica inversă, cursă 300 mm
- suspensie spate link-type monocross cu basculă și amortizor, cursă 315 mm
- înălțime a șeii de 976mm, poziție de pilotare naturală
- pornire cu kickstarter
- carburator Keihin 38mm ușor de reglat
- cutie viteze cu 5 trepte

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 2 timpi, YPVS
Putere : 48 CP
Capacitate : 249 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 8 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : kickstarter
Suspensie fata : Furca telescopica inversata
Suspensie spate : bascula
Frana fata : 1 disc 250mm
Frana spate : 1 disc 245mm
Anvelopa fata : 80/100-21 51M
Anvelopa spate : 110/90-19 62M
Lungime : 2147 mm
Latime : 827 mm
Inaltime : 1299 mm
Greutate : 103 KG
Inaltime sa : 976 mm
Garda la sol : 367 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : albastru
Tip motocicleta : Cross

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.